sâmbătă, martie 28, 2009

Recenzii pe bani

Nu ştiu alţii cum sunt dar eu, când mă uit pe bloguri (culturale), mă aştept să găsesc nişte păreri sincere. Mă aştept să găsesc opinii mai "pe bune" decît cele din anumite publicaţii, acolo unde intervin multe "presiuni" exterioare: de la politica editorială până la relaţia personală a autorului articolului cu artistul despre care scrie.

M-am crucit, de curând, când un amic mi-a povestit despre o editură (mare) care prin publicitate înţelege să plătească recenzii. Şi mai mult: conducerea publicaţiei căreia i s-a propus să scrie recenzii pe bani nu înţelege de ce redactorii refuză să facă aşa ceva.

Ieri am aflat că există neşte blogări (foarte citiţi) care nu fac decît recenzii pe bani!!!

2 comentarii:

white noise spunea...

adica cine scrie pe bani?

Berea de dupa... spunea...

nu spui cine pan' nu vaz cu ochii mei