duminică, iunie 01, 2008

Grand Bazar România - Mike Ormsby



Englezoiul ăsta care acu locuieşte la România ne face ţara de râs. Păi dacă vrea să facă jogging în jurul Casei Poporului n-are decât. Dar să se facă şi el că nu vede cadavrul de câine de pe spaţiul verde de la Parlament! Să se facă şi el că nu vede că muncitorii au tuns iarba în jurul cadavrului! Să nu ne mai povestească nouă cum i-a luat notaru 200 de euro pentru un formular care e gratuit. Şi să dea şpagă dacă vrea să îşi rezerve o masă ca să vadă meciul lu Liverpool şi să nu ne mai pună nouă la îndoială "politica casei". Sau mai bine să ţină şi el cu Steaua sau cu Dinamo sau cu Rapid sau cu Craiova ca toţi oamenii normali.
Mike ăsta nu înţelege de ce nu se dă film atunci când în program scrie că e, Mike ăsta, cu tot BBC-ul lui, nu înţelege că prezentatorii de radio nu trebuie să fie atenţi la propria emisiune, Mike ăsta nu înţelege că la câini se dă mălai (pentru că dacă le dai să mănânce prea mult turbează) şi la găini osele rămase de la masă.
Şi în plus, bozgoru dreacu, se duce şi la şedinţele de bloc.

update: Deci, prin urmare, e de citit. Am scris mai frumos despre aici. A, si m-am razgandit. I-am mai dat juma de bere.

2 comentarii:

Florin Pîtea spunea...

Amuzante opinii şi în ton cu umorul cărţii recenzate.

La rîndul meu, am citit şi recenzat cartea lui Mike Ormsby. Chiar dacă nu putem să o dezbatem la o bere, vă invit să îmi aflaţi opiniile la adresa:
http://tesatorul.blogspot.com/2008/06/mike-ormsby-never-mind-balkans-heres.html

Lectură plăcută şi numai bine!

Mike Ormsby spunea...

Mike asta says thanks for your comments and the extra half Ursus ; )