vineri, iulie 04, 2008

Salutări de la Berlin

M-am întors. Şi cum cea mai bună carte de citit în vacanţă sunt mai multe pe care le cari dar din care nu citeşti niciun rând, nu pot să onorez cu bere nimic. Dar pot să vă spun următoarele:

- În data de 04.07, primul pasager care a coborât la Berlin dintr-un avion venit de la Bucureşti a fost un negru.

- În metrou, după ce ne-a auzit că vorbim româneşte, un tip de vreo 20 de ani s-a ridicat şi i-a cedat locul lui E. "Staţi aici!", a zis el politicos, apoi s-a sprijinit de uşă şi a scos din buzunar telefonul mobil. Din telefon au început să răsune... manele.



- Cerşetorii români din Berlin au un nou mod de abordare. Mai întâi întreabă "Do you speak english?" şi, dacă răspunsul e afirmativ, întind mâna şi încep să îndruge ceva cu "money", într-o engleză din care nu se înţelege nimic oricum. Dar nici nu e nevoie. Oricine înţelege ideea.

- În ziua de 04.07, orele circa 13, primul taxi din rând în faţa aeroportului Schoenefeld era o Dacie. La orele circa 13.01 a plecat. Plin.

Alte câteva poze aici. Si neste unele de la stambul.

6 comentarii:

Hellene, tomata cu scufiţă spunea...

Si eu planuiesc sa iau o carte groasa cu mine in vacanta, ca ce ma fac daca Doamne feri m-oi plictisi? Evident ca niciodata nu ma plictisesc si rareori am timp de lectura, insa precautia nu strica. :P

Berea de dupa... spunea...

io zic sa imi urmezi exemplul: ia vreo 2-3. cat ma groase. :):):)

katikaland spunea...

deci vacantele mele sunt plictisitoare.

ce carti iti luasesi cu tine? sunt curioasa

Berea de dupa... spunea...

doamne-feri! cum sa zic asa ceva? io nu citesc niciodata ca sa-mi treaca plictiseala, pentru ca nu-mi trece. dk n-am chef de citit raman la fel de plicti, iar cartea mi se pare proasta.

cartile erau: istanbulul lui pamuk si locuiesc in televizor / chloe delaume

amandoua inca in stadiu de abandonare temporara cauzata de lipsa de chef

katikaland spunea...

normal ca nu ai zis asa ceva, eu glumeam doar. vacantele mele nu sunt plictisitoare!

aha. deci pamuk. pe chloe delaume am cautat-o pe net, ca e prima data cand aud de ea. si eu am avut pamuk, ma numesc rosu. si nu m-a prins deloc. am fost trista din cauza asta.

cand in gentutza de voiaj stau carti bune-bunutze, n-are cum sa nu te apuce pofta! pofta te apuca mai tare cand iti faci vacanta in romania, e drept :)

Berea de dupa... spunea...

pe delaume cred ca o voi abandona de tot, iar pamukul asta nu prea are nimic din pamukul de care vorbesti pentru ca e o carte de memorii. tre sa-ti zic ca "rosu" e una din cartile mele preferate. e cam greu la inceput, dar dk te prinde... mai dai o sansa. sau incearca cu fortareatza alba, care e mai slaba (zic io, desi zice altii ca asta le-a placut cel mai mult), dar merge. in niciun caz viata cea noua. restul n-am citit.