joi, mai 22, 2008

M-am iluminat

L-am terminat pe Foer. A fost un mare chin (pentru că l-am cetit în ingliş) dar şi o mare, mare plăcere. L-am finisat ieri şi azi m-am răzbunat: am citit o carte întreagă în mai puţin de o oră. O carte pentru copii, tipărită la 3 rânduri, o carte cu multe desene. Are vreo 150 de pagini, dar cred că dacă am scoate desenele şi am micşora spaţiile dintre rânduri, n-ar avea mai mult de 50.
Aşadar, l-am terminat pe Foer. M-am iluminat. (Într-un singur sens al cuvântului. Prietenii ştiu ce vreau să zic.) Nu am timp să scriu acum de el. Şi mai sunt la rând vreo două filme. Să nu credeţi că pierd vremea cu prostii. Până apuc să scriu ceva, un mic cadou. Una din cele mai mişto secvenţe dintr-un film românesco-străin. Duelul muzical dintre ţigani şi evrei din Train de Vie. Sorry că nu e tot. Atât am găsit.

9 comentarii:

anda grarup spunea...

Felicitari pentru iluminare :) Vezi dac-ai avut rabdare?? Acu' merita sa vezi si filmul!!!

Berea de dupa... spunea...

Promit ca am sa-l piratez, ca alta solutie nu este...

Anonim spunea...

Stimate domnule berea de dupa, va informam ca intrati sub incidenta codului penal.

Berea de dupa... spunea...

pai asta imi si doresc: sa fiu arestat. Adica sa devin vedeta.

Anonim spunea...

Ati cercetat recent cate vedete se afla la penitenciarul Rahova?

Berea de dupa... spunea...

domnule Anonimu, vad ca sunteti chiar serios. Vreti sa va dau adresa de unde sa ma ridicati? V-o dau dupa ce va dezanonimati
da as vrea sa stiu si io ce nu va convine. uite mie nu-mi convine ca avem distribuitori de film de tot rahatu si nu am unde sa vad filmul asta si nici de unde sa il cumpar.

Anonim spunea...

De legea drepturilor de autor ati aflat, domnule berea de dupa?

Berea de dupa... spunea...

ce? n-am auzit niciodata de asa ceva?. autor? ce e aia, domnule anonim?

Anonim spunea...

Demersul nostru, domnule berea de dupa, nu este unul de alfabetizare. Daca nu ati aflat pana acum de termenul "autor", poate ca notiunea de "drepturi" va este mai familiara.